Advocaat huurrecht

Het huurrecht lijkt zo eenvoudig: een ruimte wordt in gebruik gegeven tegen een afgesproken prijs. In de praktijk blijken huurcontracten toch vaak tot de nodige geschillen te leiden. Niet alleen met betrekking tot wat voor een ruimte er precies wordt verhuurd maar ook met betrekking tot een gewenste wijziging van prijs of een huurder die niet uit zichzelf wil vertrekken.

Onderwerpen binnen het huurrecht

Er zijn diverse onderwerpen binnen het huurrecht. Liebrand Ruijs advocaten behandelt vele zaken op het gebied van huurrecht, zowel met betrekking tot woon- als met betrekking tot bedrijfsruimten of overige ruimten. Zij adviseert en procedeert over uiteenlopende huurrechtelijke vraagstukken, zoals de beëindiging van huurcontracten, gebreken, hennep en/of drugs, overlast, huurprijzen en servicekosten, medehuurderschap, indeplaatsstelling etc.

Daarnaast kunt bij Liebrand Ruijs advocaten terecht voor het opstellen of beoordelen van huurcontracten en algemene (huur)voorwaarden. Ook wanneer u als verhuurder gebruik maakt van standaard modellen voor uw huurcontracten, kan het verstandig zijn om deze te laten checken en voor u op maat te laten maken. Hiermee kan een hoop ellende in de toekomst worden bespaard.

Advocaat Kristen Megens – van Mierlo

Binnen Liebrand Ruijs Advocaten is Kristen Megens – van Mierlo de advocate op het gebied van huurrecht. Heeft u juridische hulp nodig dan staat zij u graag te woord. U kunt haar telefonisch bereiken op +31 (0)412 614 464 of +31 (0)6 446 56 762. Stuurt u liever een mail dan kan dat via onderstaande button.

Regio Oss – Den Bosch

Liebrand Ruijs Advocaten is gevestigd in Oss. Dus als u graag werkt met een ervaren advocaat uit de regio dan bent u bij ons aan het juiste adres. Vanuit Den Bosch en Oss zitten we binnen 20 minuten met elkaar aan tafel. Hier kunt u uw juridisch vraagstuk op tafel leggen. Vervolgens leggen wij je graag uit hoe we je kunnen helpen. Openheid en betrokkenheid staan hierbij voorop.